Pages

NUFFNANG

Friday, October 29, 2010

Aku manusia

Share Dah lame rasenye aku xmenukil..rase mcm kehilangan dalam diri nih..mungkin propaganda dunia yang menyebabkan aku jadi mcm nih..???

agaknya la aku leh bagi alasan busy..masih reasonable ke alasan tu?aku yang merencanakan hidup aku..xkan ade alasan tu sepatutnya..hendak menggapai bintang di langit mmgla xmampu inikan menggarap rumput di bumi tak aku terdaya..yang mampu aku ungkapkan "dugaan untuk aku" untuk aku mendakap angkasaraya..aku manusia..

mengerling manje mate terngiur bile nampak kelibat mobil lamborghini, ferrari, humvee..mcm mustahil..tapi ade ke yang mustahil?org y buta huruf pun pernah berhajat dan mampu nak beli pulau pinang pada satu ketika dulu..inikan kite y celik membaca?pandai mengira?..aku manusia..

setiap saat usia adalah sesi pembelajaran..samada sedar dan xsedar adakah aku mampu menyepan otak aku ni untuk tu sume?..aku manusia..

tapi saat ni aku masih mampu tersenyum..bersyukur atas kurniaan yang masih ade pada aku...aku hamba-Nya.

Alhamdulillah...

monecraze

1 comments:

Unknown said...

penulisan lu kali ni mmg kemas..

Post a Comment